dimecres, 17 d’octubre del 2012

4. L'associació de cultius: bones i males relacions

En l'apartat de les rotacions ja he explicat que per fer la meva distribució a l'hort, les rotacions i les associacions em van fer ballar el cap, però bé, al final vaig trobar com una mena de distribució que semblava prou coherent. Vaig prioritzar una mica més les associacions que no pas les rotacions. Així doncs, vaig intentar fer bones associacions, de tal manera que entre els mateixos cultius es beneficiin i així no es puguin reproduir plagues, malalties, que no atregui a paràsits, etc.

Us presento les taules que em vaig elaborar per anar fent les combinacions i les associacions. Va ser un veritable trencaclosques!

Taula d'elaboració pròpia. Taula d'associacions 1.
I ara, la segona taula d'associacions:
Taula d'elaboració pròpia. Taula d'associacions 2.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada